Sessió 10 (22/11/2010)
Objectius de la sessió:
- recordar la sessió anterior
- corregir els primers comentaris
- establir criteris avaluatius per als resums
- saber diferenciar el concepte de dialecte constitutiu i consecutiu
- conèixer els trets dialectals del rossellonès
Què hem après?
Com ho hem fet?
Hem començat la sessió corregint els exercicis que havíem de fer a casa.
2. Hem comentat i corregit els primers comentaris (Tinc uns dubtes per a vosaltres CORRECCIÓ).
3. Hem establert els criteris avaluatius per als resums del text sobre l’aprenentatge.
4.1. Hem demanat per parelles que agrupessin els dialectes.
4.2. Hem explicat que es podien agrupar pel criteri fonètic (orientals i occidentals) o des del punt de vist històric (constitutius i consecutius).
4.3. Hem organitzat en petits grups per ajudar l’equip de producció de Divendres per ajudar-los a elaborar un pla de ruta i per saber com havien d’ajudar el Màrius Serra per preparar la secció de Paraules en ruta (Fem que dilluns sigui divendres).
Què he entès bé?
Què no acabo d’entendre?
Quins deures hem de fer?
- Valorar els resums de dos companys seguint aquesta pauta:
SÍ | NO | |
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
El resum de les 10 idees de:
– Montse E; es redactat, no recull les 10 idees clau, segueix l´ordre del text, no copia literalment, inclou exemples, està ben cohesionat, no excedeix de les 100 paraules.
– Montse F: es redactat, recull les 10 idees clau, segueix l´ordre del text, no copia literalment, inclou exemples, està ben cohesionat, excedeix de les 100 paraules.