Pàgina d'inici > Dietari d'aula > Sessió 18 (10/01/2011)

Sessió 18 (10/01/2011)

Objectius de la sessió:

  • Reconèixer contactes fonètics: emmudiments i sensibilitzacions
  • Aplicar els diferents sintagmes i com s’estructura
  • Reconèixer l’estructura argumentativa

per kodachrome65

Què hem après?

Com ho hem fet?

1. 1. Per parelles hem fet l’exercici 5 de la pàg. 270. Ens hem adonat quin fenonem passa. En la posada en comú ens hem fixat en casos que en canvi es pronuncia la consonant.

1.2. Hem dividit la classe en dos grups. Cada grup es prepara la lectura d’un dels poemes ( la-vaca-cega).

1.3. Després per parelles s’han llegit el poema mentre el company reconeixia el fenomen de la grafia marcada en negreta.

1.4. Finalment, hem vist en què consistia aquests dos fenòmens consonàntics.

2.  Hem analitzat l’oració següent:

Un amic és una persona amb qui es pot pensar en veu alta.


2.2. Després els repartim la pauta de treball i en fem la posada en comú.

3.  Dividim el grup classe en diferents grups per analitzar els articles d’opinió sobre Wikileaks (Graella sobre wikileaks SOLUCIÓ).

Què he entès bé?

Què no acabo d’entendre?

Quins deures hem de fer?

Fer l’anàlisi sintàctica de les oracions de l’ex. 22, pàg. 29

Llegir l’article d’Antoni Bassas

Ø

Un    amic  és  una  persona  amb  qui  es  pot pensar  en        veu    alta.

Ind.  N       V  ind.             N    prep. PN PN    V      V        prep.     N         Adj.

S Adj

SN SN

S Prep. S Prep.

SN                          SV

SN                 SV                                                  O (S Adj)

O

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: