Pàgina d'inici > Dietari d'aula > Sessió 40 (30/03/2011)

Sessió 40 (30/03/2011)

Objectius de la sessió:

  • Reconèixer les diferents perífrasis verbals i saber aplicar-les correctament
  • Contextualitzar uns fets històrics
  • Valorar les entrades
  • Comprendre textos en diferents variants diacròniques

per kodachrome65

Què hem après?

Que no serien o seran sinó que deuen ser

Que fem en comptes d’estem fent

Com ho hem fet?

Hem fet una pluja d’idees per preparar un qüestionari per elaborar el perfil d’una persona. A l’hora de recordar les diferents perífrasis , hem insistit en les remarques del llibre. Després hem fet els exercicis 14 i 15 de les pàg. 232 i 233.

Els hem repartit  els esdeveniments històrics perquè seleccionessin els que estaven relacionat amb el seu tema. Després els hem passat el quadre cronològic i els han situat. HISTÒRIA DE LA LLENGUA activitat

Hem fixat uns criteris per elaborar les properes entrades.

Hem distribuït els nous temes:

1)      La poesia (Pilar)

2)      El segle d’or (Sònia)

3)      La Decadència (Marta)

4)       La Renaixença (Puri)

5)      Segle XX (I): des del modernisme fins el 1936

6)      Segle XX (II): des de 1936 fins el 1975

Què he entès bé?

Què no acabo d’entendre?

Quins deures hem de fer?

de la pàg, 235, ex. del 17 al 21

preparar la segona entrada sobre història de la llengua

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: