Pàgina d'inici > Dietari d'aula > Sessió 19 (12 /01/ 2011)

Sessió 19 (12 /01/ 2011)

Objectius de la sessió:

  • Repassar els usos dels signes de puntuació
  • Reconèixer l’estructura argumentativa
  • Reconèixer-ne els elements: tesi i arguments
  • Reconèxier els tipus d’arguments

 

per kodachrome65

Què hem après?

Com ho hem fet?

Hem analitzat les oracions de l’exercici 22 de la pàg. 29: primer, les categories gramaticals; després, els sintagmes.

1.1.Individualment han mirat de justificar l’ús del signe de puntuació a partir dels exemples que tenen ( Signes de puntuació). Després han mirar de completar-ho amb un company. Finalment hem fet la posada en comú.

 

Què he entès bé?

Què no acabo d’entendre?

Quins deures hem de fer?

Ex. 5 de la pàg. 143-144

Consultar l’apartat de puntuació del Centre de Redacció; sobretot els errors més freqüents.

L’exercici següent:

Subratlleu les grafies en les quals es produeixi un emmudiment:

55. a) Professor i alumnes

b) Anar i venir

c) Vaig anar-hi

d) Aquest dia i aquest any

e) Vint-i-dos

56. a) Vint gegants

b) Vint anys

c) Anant-hi i venint-ne

d) Anem a parlar-ne

e) Vol convèncer-los amb els seus parlaments i fer-los canviar de parer.

Extret del llibre de FERRAGUT, Toni i al. (1997): Material didàctic per a cursos de nivell D.Barcelona, EAPC

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: